HTML

enyém

Arra gondoltam, ide tehetném az írásaimat. Olyan mindenféléket. Asszocicákat.

Friss topikok

  • Pályi Márk: nem írsz nekem a facebookon? megtalálsz. vagy gmailen. palyimark kukac. örülnék! (2011.08.09. 21:02) ...
  • ivrilider: @nincsbaj: jól van, én ezt értem. bocsánat. nem akartam bántó lenni. csak szórakoztató, de csak ma... (2010.06.18. 14:14)

Linkblog

Archívum

...

2010.04.17. 21:40 nincsbaj

Hát nem is tudom, még mindig aggódom egy kicsit, de majd belejövök. Novemberben akartam elkezdeni írni, amikor meg lett véve a wifi router, ma meg végre működik is.

 

   Tegnap telefonált valakivel, amint letette rám nézett és szomorúan elmosolyodott. -Néha eszembe jut, hogy nagyanyám sem fog örökké élni. Megpróbált viccelődni, de láttam, hogy könnyes lett a szeme.

 

Hát ilyen lett mára az én kedvem is. Pályi Sándor Márkot olvastam, és be kellett látnom, ő azt írja, amit én írnék, és úgy érez, ahogy én érzek. Vagyis ez nem igaz, a kilenc évvel ezelőtti énje érzett így, amikor annyi idős volt, mint én most. Azt hiszem, amég el nem olvastam, az akkori énje párja marad az enyémnek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nincsbaj.blog.hu/api/trackback/id/tr491930236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pályi Márk 2011.08.09. 21:02:13

nem írsz nekem a facebookon? megtalálsz. vagy gmailen. palyimark kukac. örülnék!
süti beállítások módosítása